• 26 вересня 2013

Зовнішня реклама хвилює мешканців міст в 70 разів менше, ніж стан доріг

Зовнішня реклама хвилює мешканців міст в 70 разів менше, ніж стан доріг

Гліб Вишлінський, заступник директора GfK Ukraine поділився на прес-конференції в УНІАН результатами останніх досліджень проблематики, яка турбує мешканців великих міст України. Дане дослідження було проведено в серпні цього року на замовлення Фонду "Київська ініціатива".

Також на прес-конференції була присутня Марина Бурмака, голова Громадської ради при КМДА. Вона і розповіла про роботи, які плануються та ведуться для усунення проблем міст. Опитування проводилося у другій половині серпня в 6-ти найбільших містах нашої країни шляхом комп'ютеризованого телефонного інтерв'ю. У кожному з міст було опитано по 100 респондентів віком від 18-ти років. Максимальна похибка для шести міст становить 4%.

Третина опитаних жителів, а це 32,8%, вважають головною проблемою великих міст стан доріг. Санітарний стан вулиць турбує 14,7;% опитаних, а парковка авто на газонах і тротуарах не влаштовує 13,5% респондентів.

Серед запропонованих варіантів відповідей найменше (на рівні соціологічного шуму) хвилює респондентів присутність на вулицях міста зовнішньої реклами - повідомляє GfK Ukraine.
Цікаво, що серед усіх варіантів відповідей найменше жителів міст турбує зовнішня реклама в містах. Серед опитаних присутністю зовнішньої реклами переймаються лише 2,6%. Чи залежить це від її якості, від якості рекламованого продукту або від наявності інших кричущих проблем в містах не відомо. Але факт залишається фактом. І поки такий інструмент реклами залишається ефективним - його використання буде поширюватися все швидше і швидше.

Show popup